Duyguuu38 bizim babamız yanımızda yok görevde kızım 17 günlükken şartlı görevlendirmeyle Şırnak’a gitti.. hiç kimsem yok ne gündüzüm var ne gecem isyan etsem bı dert etmesem bı dert çok yorulduğumu hissediyorum bazen sonra vicdan azabı duyuyorum ben yorulamam diye… daha 1 ay var eşimin gelmesine iple çekiyorum gelmesini :(