Zeynepbasli Benimkide aynı idi son 2 gündür memede rahattı sadece38 günlük . İflahım kesildiydi valla uyku muyku yoktu. Hiç inanmazdım öyle şeylere ama Meğersem ataktaymış garibim bugün daha iyiyiz çok şükür
Annevebebisi Ben de aynı durumdayım. Saat 3. 1.buçuk saattir tekrae uyutmaya çalışıyorum. Allah yardımcımız olsun
Zeynep1625 Papatyack bizde 1ay 13 günlğmz bnm kızm da aynı. Ne gündzleri uyuyo nede gece. Şuan beşik başındaym yoruldum artk. Tam uyuyo diyorm bn yatcğm zmn feryat figan ağlyo. Uyku nedir unuttm artk
Ezgiaygunn Papatyack doktora götür o zaman canım belki bir rahatsızlığı vardır en azından için rahat eder