Öyle huysuz bi kızım varki. Millet emzirmeye uyandıramaz biz uyutamıyoruz sabah 7 de bi başlıyoruz alşam 12 ye ladar 5 dk anca uyuyo gece desen yarı uyur yarı uyanık . Aç desem degil emin olmak için mama bile verdim. Gazını desen çıkartıyo ne bel kaldı ne bacak kaldı ne kol kaldı duş bile işe yaramıyo bu coçuk neden uyumaz kucagımda bile sakinleşmiyo atakmı ne ondamıyız zaten tam anlamıyla bag kuramadım ondan mı oluyo. Geçecekmi off 😩