Barbekusos burnumageliyoduslkmsn canim aciklamasinda cift yönlü gibi bir yazı yoktu fakat ben yüzü disari dönük de kullandım. Yenidogan aparatı yok ama bilgin olsun. 2.5 aylikken kullanmaya başladım ben
Barbekusos Oglumbenm_12 merhaba kanguru icin bir arkadasla anlaştık pazar günü alacak. Eger almazsa tekrar yaziyim size olur mj?
Sirinay Görsel ekleyemedik yardımcı olur musunuz benimde bir kaç kıyafetim var dolabımı yenileyeceğim de elden çıkarmak istiyorum
Barbekusos Sirinay merhaba. Konu açıp 2. El satışı seçin. Forum ana menüsünde resim yükle bölümüne tiklayin mutlu resim sitesine aktaracak sizi oraya yükleyin. Çıkan linkleri kopyalayin ve konunuza yapıştırın. Iyi satışlar:)
Barbekusos Ceren05 Simdi giyerken 3 5 yerinde böyle iplikler gördüm. Sökük değil ama. Yine de almak isterseniz bu iplikler sebebiyle kargo benden kesilsin. Ya da 100 TL kargo size ait şeklinde yapabilirim :)
Sirinay Barbekusos teşekkür ederim canım yardımcı oldun. Ama sanırım yapamadım kullanıcı afı hata veriyor
Barbekusos Sirinay direkt googlea mutlu resim yaz. Gir siteye. Ordan yükle. Linkleri kopyala bir de öyle dene canim
Barbekusos Oglumbenm_12 merhaba anlastigimiz arkadaş satın almadı. Kanguruyu satın almayı düşünüyor musunuz