Barbekusos 37 numara, 100 TL. Hic bir sıkıntısı yok. Kisa topuklu. Topuk boyu aynı olan duz siyahi da mevcut hem de hiç giyilmesi 38 numara.
burnumageliyoduslkmsn Barbekusos kanguruyu ben ayirrttim da canım çift yönlü mu acaba kızım bana dönük sıkılıyor huysuzlaniyor da
Barbekusos Elimde bu kaban var L beden. 2 kez giydim. Güncel fotoğraf eklerim ilgilenen olursa. 400 TL. Beğenen olursa yardımcı olurum. Ben her ürüne yardımcı olurum haha :))
Barbekusos Ceren05 Simdi giyerken 3 5 yerinde böyle iplikler gördüm. Sökük değil ama. Yine de almak isterseniz bu iplikler sebebiyle kargo benden kesilsin. Ya da 100 TL kargo size ait şeklinde yapabilirim :)
Barbekusos burnumageliyoduslkmsn canim aciklamasinda cift yönlü gibi bir yazı yoktu fakat ben yüzü disari dönük de kullandım. Yenidogan aparatı yok ama bilgin olsun. 2.5 aylikken kullanmaya başladım ben
Barbekusos Oglumbenm_12 merhaba kanguru icin bir arkadasla anlaştık pazar günü alacak. Eger almazsa tekrar yaziyim size olur mj?