Farahzeynep Sul3_emr ama çok tatlılar ya, birden elinize ağızlarını geçiriyorlar 😂 bizimki elimizi tutup çekerdi hemen hop ağza 😂
Sul3_emr Farahzeynep benimki ellimin ustune kadr yaliyor baylyrm bende amaa mikrop kapmasindan korkuyorm 😰 bal bal rabbimn emntleri bize melekler
Farahzeynep Sul3_emr vallahi bizimkine bir şey olmadı. Biraz mikropta almaları lazım, yoksa bağışıklık kazanamıyorlar. Bundan sonra bulduğu her şeyi ağzına sokacak zaten 😂
nurervaras Sul3_emr 3 aylıkken bizde öyleydik çok normal tekaşlanmayın ellerini tanıyor sonra normale dönüyor
Utkumm Biz 3 te başladık öyle olmaya şuan 4 aylığız dişimiz çıkacak ondan yapıyo jel kullanıyorum önceye bakarak daha iyi
Utkumm Sul3_emr bencede bi göstermekte yarar var jeli sürmeye başladığım dan beri eli ağzına pek gitmiyor rahatız
Mom9 Sul3_emr Sul3_emr normal bişey ellerini tanıyor artık. Emerek hırsını çıkarır. 2.5aylıktan itibaren başlarlar. Engel olmayın gelişimin büyük bi parçası çünkü
Mom9 Size tavsiyem anneysen.com sayfasından ay ay gelişim video ve postlarını okumanız. En azından farklı bişey yaşadığınızda boş yere korkuya kapılmazsınız :)
Yclll Sul3_emr canım aynı bizde öyleyiz 3 aylıkken başlamıştı 4 aylık olduk hala aynı bağırıyo sinirinden ellerini yumruk yapıp ağzına götürüyo