Sul3_emr Ellerini tanıyor olması da muhtemel,benim oğlum da çok fazla elini sokuyordu karnımda bile çoğu görüntüsü el ağızda şimdi 10 aylık olduk arada bi yoklar 😊❤️ Ama siz de sakin olun,gerçekten bebek deyip bazen geçiyoruz ama bizlerden daha bilinçli tazecik beyinleri var.Ben mesela dün eşya fırlattım yere ve oğlum o kadar etkilenmiş ki bugün eşyalarını sepet e fırlatarak attım diye ağlamaya başladı.Evet anne olmak zor ama bir o kadar da tadılması gereken yaşanması gereken ve yaşandıkça güzelleşen mükkemmel birşey ❤️ Biraz daha relax.Ben de çok gergin bir insanımdır aslında ve bebeğim o gerginlik aşırıya az olsun kaçsın hemen etkilenir 😊 Sanırım biraz daha relax olmalıyız şu sıralar havalar da kötü kış da geldi aslında olumsuz hava koşulları etkisi de insanı etkilemiyor Değil belki bebişler de etkileniyordur 🤭