Emha
Oğlum 2 yaşında inanın keşke dedim daha küçükken çalışmaya başlasaydım
Hiç değilse günde 3 5 kez uyuyordu
Şimdi tek uyku bide gece geç uyuyor hiç çalışamıyorum
Az önce eşimle parka gittiler o ara 1 saat çalıştım
Aslında çok çalışmak istiyorum ama bir yandan da dinlenmek istiyorum 🤷