Nasıl çalışıyorsunuz çocukla?
Nasıl gidiyor çalışma süreciniz?
Benim pek iyi gitmiyor
Anca çocuğum uyuyorken veya dışarı çıkınca çalışabiliyorum onda da isteğim olmuyor kafam dolu oluyor ve almıyor kafam
İnternetten video izliyorum o an anlıyorum hocayı ama soruya gelince bir türlü çözemiyorum aklım dolu algılarım kapalı gibi.
Ve beni bu durum üzüyor
Oğlum zaten uyku düşmanıdır
Gece geç uyur uyuduğunda da başım ağrıyor oluyor
Ama hayallerimi çok istiyorum
Bir motivasyon lazım