mutlubianneyimm12 queen_mom evet bu, yazılanlar gibi ince eskisi gibi kaba durmuyor ama sanırım emiciliğinide düşürmüşler incelteceğiz diye
mutlubianneyimm12 tugcekin_ aynen bende bir paket 100lü bir paket 68li var sürekli giysilerini değiştiriyorum
queen_mom mutlubianneyimm12 emiciligide bana eskiye nazaran daha iyi geldi. Bilmiyorum belki küçük veya büyük takıldığında sızdırıyor olabilir.
Ruzgarmommy queen_mom olabilir belkide bazıları hataldır ama ben çok sevdim stoklu almıştım ama açtığım diğer paket eskisi gibi hatta daha kötü çıktı ya acaba neden
queen_mom Ruzgarmommy bence yeni üretim olduğu için bazıları hatalı oluyor. Ama düzeltirler bence elindekiler bitince
Seymaemre-asya34 mutlubianneyimm12 degsti diye reklamda gördüm sanki yanlış hatırlamıyorsam bende onu kullnmyrm ama daha yeni paket almadim
Seymaemre-asya34 mutlubianneyimm12 Molfix Bebek Bezi yeni nesil kanal teknolojisi ile yenilendi. Yeni Molfix %20 daha ince yapısıyla bebeğinizin vücuduna tam uyum sağlar. Yenilenen yumuşacık pamuksu dokusu ile bebeğinizin narin cildine hassas koruma sunar.
MinyonZ Ayni dertten muzdaribim. Molfix 3 kullanıyoruz bizde ama çok sızdırıyor. Üst degistiriyoruz sürekli biz de koku da yapıyor hafiften sanki. Sanırım bizde degiştirecegiz bezimizi.