Her zaman aldığım mavi poşet molfix 4 numarayı dün aynı marketten aynı reyondan aldım ama içi genelde mavi oluyordu ve aslaaa sızdırmıyordu 7 aydır kullanıyoruz. Ama bu pakette içi beyaz rengi ve hemen sızdırıyor. Acaba çakma falan mı bana mı denk geldi