Deletedmom_110 Oglan_annesi355 anlamadım 3 aylık hem iğne hem neden hap kullanıyorsunuz bende hapı kullanıyorum 10 gün oldu
Oglan_annesi355 Deletedmom_110 doğum yaptıktan sonra ¾ ay regl olarak kaldım ekstra düzene girsin diye doktorum verdi ama ilacım bitmesine rağmen bu safer regl olmuyorum
1anne1bebegi Elif34nur ilk zamamlar olmadı ama ben 2 ay bırakıp tekrar başlamıştım sık adrt oluyordum ara kanama falan yapmıştı bir zaman sonra geçti ben aylıktan vuruldum size tavsiyem 3 aylik yerine aylık vurulmaniz