Merhaba arkadaşlar ben 3 aylık korunma iğnesi vuruyorum ve zlynda doğum kontrol hapı da içiyorum aynı zamanda ilişki sırasında eşim kendini korumadı buna rağmen hamile kalma olasılığım var mı acaba korku oluştu içimde korundugum halde ilişki sırasında korunma olmazsa bir sıkıntı olur mu