Hilalck Şimdi 2 çocuklu bir anne olarak hepsini sıralıyorum
Aptamil kızım da 9 ay kullandık gayet iyiydi ama çok fazla kilo aldırıyor diye bıraktık
Aptamil Comformil çok güzel bir mama hiç gaz yapmıyor, çok pahalı olduğu için oğluma sadece ilk ay kullandık
Sma optipro ismini duyunca bile kötü oluyorum, kızımı maff etti 15 gün boyunca ishaldi
Sma Comfort oğlum sevdi pek gazda yapmıyordu ama çocuk hiç bir şekilde doymuyordu
Bebelac kızım içtiği zaman hiç bir şekilde doymuyordu 1 saat sonra açlıktan ağlıyordu.
Bebelac Gold favori mamam ❤️ fermente bir mama olduğu için gaz oranı yok denecek kadar az, gelişimleri normal gidiyor çocuğu şişirmiyor, fiyatı orta halli her iki çocuğum da en memnun kaldığımız mama oldu.