Meri-Meri 1234_mrv tabi ki çok zayıflıyorlar küçülen kıyafetlerini giydiriyorum artık benim ki büyük emmiyor zaten 23 aylık susayınca ağlıyor yine su içmiyor çıldırcam artık yemin ederim
1234_mrv Ama şimdi çocuğumun hakkını yemeyeyeim biber dolmasını seviyor sadece oda 3 4 kaşık yiyor en fazla o kadar 😂 ağlanacak halimize gülüyoruz artık
Kuzularinanasi Meri-Meri allah allah hay allah belki de hastalik ustune tam da 2 yas sendromu mu denk geldi.zor ama sabirli olun madem ac olsa kuru ekmek bile yer.siz biraz ustune dusmeyin bisey vermeyin bakalim ne yapacak siz yerken sizi gordukce ister cani ceker insallah
Meri-Meri Kuzularinanasi günde 1 öğün yese onada razıyım ağızına bir şey sürmemesi korkutuyor farklı hastalıklar çıkabilir diye 😔 bilmiyorum inanın ne yapacağımı
Hunilininbirii Meri-Meri hastalandı ondan sonra oldu maalesef. İlk 2 gün zorlamadım içi istemiyodur diye ama bugün daha iyi yine yemiyor
Aren2023 Meri-Meri yani 5 gün beklemeniz bana hiç doğru gelmiyor ben biraz pinpirikli bir anneyim 1 günden götürürdüm ama pimpirikli olunmasa bile 2. Gün gidilmesi gerekitot normal bir insan bile 5 günde halden düşer siz kaldı ki küçük bebek için hala bekliyorsunuz kesinlikle bir doktora gitmeniz lazım sonrasında daha büyük problemlerle karşılaşanilirsiniz
Meri-Meri Aren2023 hanımefendi zaten gergin ve üzgün bir şekilde buraya dert yanmışım sizde iyice karşıdaki insanı geriyorsunuz. Napayım pimpirikli anneyseniz size öyle bir soru sorduğumu hatırlamıyorum . Tabikide pazartesi günü salı günü ve perşembe günü olmak üzere 3 farklı doktora götürdüm . 1 serum 1 iğne yedi bu çocuk ama düzelmiyor kahretsin ki düzelmiyor son çare buraya yazdım belki başına gelen vardır diye
Aren2023 Meri-Meri kusura bakmayın hanfendi üzdüysem kusura bakmayın ama ilk yazdığınız mesajda 3 defa gittiğiniz doktorunuzu dememişssiniz doktora gideyim mi diye sormussunuz ben de buna dayanarak söyledim ama üzüntüden sadece dediğimi tamamen olumsuz algılamıssınız size geçmiş olsun
mucizemmm_ Meri-Meri düzeltemedim 2 haftadır çekiyorum bu iştahsiliği o kadar ki bütün gün su bile içiremiyorum Artık susuzluktan bişey olacak diye uyurken şiringayla su döküyorum ağzına
Meri-Meri mucizemmm_ şırınga ile ilaç verdiğim için su bile içmez şırıngayla ne yapacağız nasıl yapacağız 2 hafta çok uzun süre benimki gibi hiç mi yemiyor benimki 1-2 kaşık bile yemiyo
mucizemmm_ Meri-Meri gece uyuduktan sonra döktüm mecbur butun gün hiç içiyordu Maalesef yemiyor götürmediyim doktor kalmadi Artık kafayı yemek üzereyım
Meri-Meri mucizemmm_ doktorlar yemek yememesi ile alakalı birşey demiyor sevdiği şeyleri yap düzelir diyor ama bu sefer yemek yemediği için iyileşemiyor daha farklı hastalıkları çıkabilir susuz kalabilir herşey olabilir . Hastalıktan önce iyiydi şükürler olsun yeme sorunu olan bebek değildi ama şimdi kusucam zannediyor yada ne bileyim huy edindi yememeyi allahım sabırlar versin tez zamanda şifa versin ikimizin bebeğine de inşallah
Meri-Meri Aren2023 kusura bakmayın hakkınızı helal edin ilk yazdığımın altında yorumlarda bahsettim doktora gittiğimi aslında ama okumadığınızı tahmin etmedim . Hani yemek yemediği için doktor ne yapar gitsem mi diye sormuştum orada
Aren2023 Meri-Meri estağfurullah ne hakkı siz derdinizi paylaşmışssınız canınız hasta ve ne yapacağınızı bilemiyorsunuz çok geçmiş olsun inşallah istahı açışır bu durum düzelir tez zamanda yani doktor ne yapar bilemiyorum ama belki doyurucu serum ya da susuz kalmaması için bir şey verir.
Lunaaaaa Meri-Meri çok geçmiş olsun konuyla ilgili hiç bilgim yok inşallah bi an önce açılır iştahı düzelir, oyun kurup yedirmeyi denediniz mi acaba belki işe yarar, ilk mesela şakacıktan yeseniz sonra gerçeğine dönseniz falan
mucizemmm_ Meri-Meri ben 4 doktora götürdüm hepside ayni şeyı söylüyor yemesi lazım bişekilde yedir İştahi yok nasil yedirdeyım acaba zorla ağzina koysam yutmuyor ne yapabilirim benim oğlum normaldede yemiyordu çok az sabah sosis akşamlari patates kızartmasi Artik onuda yemiyor hiç iştahi yok kaç gün oldu Mesela meyve sularını çok severdi renkli şekerleri hiç bakmiyor ye iç dediğim zaman kriz geçiriyor resmen
Meri-Meri Lunaaaaa allah razı evet söylediğiniz gibi babası ben neler yapıyoruz şarkılar oyunlar teyzesi geldi sırf düzelsin diye biraz hastalığının etkisi biraz huy mu edindi bilmiyorum kaşık görmek istemiyor eline yemesi için verdiğim şeyleri ağızına götürmüyor normalde yerdi yani bir iştahsızlık söz konusu ama nasıl geçecek bilmiyorum çok teşekkür ederim
Balcicek1 Meri-Meri gerçekten sıvı kaybı varsa serum takılması sağlığı için iyi olur. Benim kızım da hasta olmuştu su bile içmiyordu doktora götürdük doktor dedi ağızlarının içleri hep yara canı acıyordur suyu bile içmek istemez dedi aftoral sprey verdi emiyor kızım eğer emmese serum takılacaktı
Meri-Meri Balcicek1 pazartesi akşamı serum takıldı ama hala yememesi içmemesi devam ediyor işte perşembe günü serum taktırmak için tekrar gittiğimde doktorda ağızında yara var mı diye baktı ama yoktu iştahsızlık şuanda ama alışkanlık haline geldi benve artık yememesi
Meri-Meri mucizemmm_ aynı durumu yaşıyorum inanın eline verdiğim şeker çikolatayı bile ağızına götürmüyor ki yaptığım yemekleri yesin
Meri-Meri Aren2023 en son pazartesi akşamı serum yedi bakacağım yarında böyle devam ederse susuz kalmasından korkuyorum diyerek götüreceğim doktora teşekkür ederim
Masalkizinannesi Meri-Meri kızım salgına yakalandı 3 gün boyunca yoğun ishali vardı doktor bize yeterli sıvı alamaz ve beslenemezse böbrekleri zarar görür yatış vermek zorunda kalırız dedi emdigi icin sansliydik biz bol bol emzir dedi yarim saatte bir emziriyordum (11 aylik) . Siz ilaç kullanıyor musunuz ? Gaita testi yaptırdınız? Doktora goturmediyseniz muhakkak götürün çocuklarda ishal sandığınızdan çok daha önemli ve asla ihmal edilmemesi gereken bir durum
Meri-Meri Masalkizinannesi evet kusmasından ziyade ishalinden korkarım bende dediğiniz gibi götürdüm elbette 1 serum yedi geçmeyince tekrar götürdüm 1 iğne yedi ishal kusma şuanda yok ama iştahsızlık çok yoruyor işte