Merhaba kızlar 23 aylık oğlum var ailecek salgına yakalandık ishal kusma derken toparladık. Şükür çocuğum ayakta ama ağızına hiç bir şey sürmüyor ciddi söylüyorum su dan da tiksindi herhalde onu bile içmiyor, artık çıldırmak ve baygınlık geçirmek üzereyim sinirden saçlarımı yolluyorum . Yani normalde pek vermem ama yiyecek mi diye deniyorum eline çikolata bisküvi puding veriyorum onu bile yemiyor bu nedir Allah aşkına ne yapmamız lazım vücudu susuz kalacak hastenelik olacağız diye korkuyorum artık . İlaçları da şırınga ile ağlatarak veriyorum yarısını yutuyor yarısı geri çıkıyor . Normalde kilosu boyu çok çok iyiydi yemesi damak tadı çok genişti ama hepsi çöp oldu resmen pazartesi akşamından beri böyleyiz bir fikriniz var mı Allah rızası için en azından başına gelip te çözüm bulabilen? Doktora mı götürmeyelim yoksa ilaç mı almalıyım bilmiyorum. Size yemin ederim 5-6 gündür çocuk öyle zatıfladı ki küçülen kıyafetlerini giydiriyorum resmen ve ben sürekli ağlıyorum inanın