Bizim bebisler de dünyayı kesf ede ede bazi şeyleri farklı sanacak tıpkı bizim çocukken sandığımız gibi.
Mesela ben ;
Renkli gözlü insanların dünyayı rengarenk gördüğünü
Dünyanın üstünde değil içinde yaşanıldığını ve
Asgari ücreti askerlerin aldığı sanırdım 😄
Sizler neyi ne sanırdiniz. Yaratıcı cevaplar yükleniyor🪄…