Tubacnr0 valla kız ağlayınca sakınlestırıp tekrar koyuyorum sabah erken kalkıp yemeğime kadar yapıyorum yanı ben biraz takıntılıyım bütün işim bitmeden rahat edemem gün icersındede cocuklarla ılgılenıyorum ev ısıyle alakalı sorun yaşamadım hep yaptm işimi gücümü akşam da çocukları uyuttugım gıbı hemen bende yatar uyurum asla beklemem