Bizimkide alerjik bi ek tahminimce doğduğumdan beri var hirilti biraz arttı sesi kısıldı gittim bronsit olmuş onu atlattım bi ara geçti şimdi tekrar ses kısıklığı yok gittim ama yine bronsit dedi çekiyorum sümük yok balgam yok kusma yok dışkısı dan çıkan bise de yok bende şaşırdım ventolin surubadevam ediyorum