Bende sizin gibiydim bebeğim 8 buçuk aylık ve 3. Ayından beri hırlıyordu 8 aylıkken geçti daha yeni geçti yani kaç tane doktor gördü 5 aydır hırlıyor diyordum birşey yok burnu tıkalı serum kullan aspiratör kullan diyip duruyorlardı göğüs doktoru da baktı birşey yok geçer dedi gerçekten de geçti bide ben artık çok üzülüyordum geçmiyor diye birisi bana sürekli hergün soğanı ikiye üçe böl uyurken bütün gece baş ucuna koy demişti ben psikopata bağladım tabi 1 ay boyunca hep koydum geçti bilmiyorum onun etkisi var mıdır deneyin isterseniz bide göğüs doktoru bakmadıysa götürün