Ysmsmh Alibinnur1707 ewt zor aliyorum agzindan biberonu gunde iki defa veriyorum bazen sadece gece yatirinca meme mama devam ediyoruz dedigim gbi mamayi sadece gunde bir veya iki kez
tczehra [bilinmeyen] ben duydum diye denemek istemiştim ilk oğlumda ama canım ishal yaptı bize hemen bıraktım.
2YildizAnnesi Alibinnur1707 ben üc gündür kullaniyorum. Kokusundan memenunum. Kakada yapabiliyor. Sadece calkalayinca cok baloncuk olusuyor, kasikla karistiriyorum o yüzden.
nilyukselen Alibinnur1707 Anne sütünde olan prebiyotik lifler bu mamada yok,kabızlık yapıyor ayrıca,kokusu da çok ağır.
Brc35 Ysmsmh ben 6 ay kullandım hiç problem yaşamadım beni emmeyi hiç bırakmadı çünkü tadı çok kötü anne sütüne göre kilo aldırması gayet iyiydi kabızlık ya da ishal gibi bi problemimiz de olmadı
Swtlna Ben kullandım doktorumuz tavsiye etmişti çok da memnun kaldık. Yalnız biz çok az kullanıyorduk çoğunluğu emzirmeydi ek gıda ile de bıraktık.
Sakura-chan nimetgungor sen muhendisinoğluna ne bakıyorsun düz mantık bakıyor . İçindekiler kısmını okuyup geçiyor. Aksine içerik olarak en iyisi baby goat ve golden. Goat
Sakura-chan nimetgungor her açıdan vitamin mineral karbonhidrat protein vs . Baby goat daha iyi mesela baby goatta keçi sütü varken golden goatta keçi sütü tozu var
selinaytabak Alibinnur1707 Anne sütünde olan prebiyotik lifler bu mamada yok,kabızlık yapıyor,keçi sütü ondan mı kokusu da ağır.Aptamil kullanıyorum..
Alibinnur1707 selinaytabak bizde aptamil kullandık 3 ayına kadar ama sıkıldı yemedi 140cc içen kızım 60-70 anca içiyodu