Esmiraes
Benim bebegim 3.5 kilo doğdu, 2. Gün ile 7. Gün arasında gece1 defa 30 ml mama takviyesi yaptık( kaşık biberonla) sütüm yeterli değildi, sonrasında kestik, hep anne sütü devam ettik. Tam 4. Ayında 6.190 kg çıktı. Hep de iyi gidiyor dedi doktorumuz hiç mamaya yönlendirmedi bebeğim de memede huzursuzlanmadı. Bazen ben de bakıyorum bebekler hep tombul tombul, bizimkinin kilosu az az gidiyor. Bence de yazılanlar gibi buna takılmayın yeter ki sağlıklı olsunlar. Bi nebze içiniz rahatlasın diye yazmak istedim.