Sedsedsed ne güzel aldığı kiloya g
Opecert malesef biberon yapıyor onu. Bende mama verdiğim zamanlarda memede huzursuzlanmaya başlamıştı meme reddi yaşayacağım diye ödüm kopuyordu. Altarnetif yöntemlerde zor oluyor eds yada kaşık biberon öneriyorlar aslında meme reddi olmasın diye. Ben kaşık biberonu denemiştim ama içemedi döktü sinirlendi ağladı derken biberon kullanmıştım yine