superkahramanbiranne Freshh00123 uyumayanın da muhakkak bir ihtiyacı eksik kalmıştır. Ya annesine doyamamıştır . Ya başka bir şey istiyordur manevi olarak. Maddi olarak zaten karnı tok altı alınmış oluyor. Anneler bunu öteliyebiliyor
superkahramanbiranne Gzdnr17 hiç uyusun diye baskılamadım. 8 buçuk aylık. Sabah 5 de de uyanır 10 da da . Öğlen 2 de uyur istediği kadar. Kimi zaman 2 saat kimi zaman memede 30 dk. Geve uykusuna da atak haftası hariç 8 9 geçiyor. Gece 12 bulduğu da oluyor.
superkahramanbiranne Mrvsmt2502 bu değişiyor her zaman bi düzen yok. Sonuçta onunda ruh hali var. Bizim nasıl bir düzenimiz olmuyor moralimiz bozukken. O da çok hızlı büyüyor ve gelişiyor.