teachermom07 Yaprakderin22 1 yaş kontrolünde doktorumuz kan değerlerine baktı. B12 sınırda çıktı . O yüzden iğne yazdı oğluma. 2 haftada bir vurulacakmış
nazli006 Yaprakderin22 9. Ayında sadece parmak ucundan demıre baktılar ,kan tahlılı 1 yaşında dedıler , dün kan ve ıdrar verdık bızımde b 12 ve demır bayağı düşük bakalım ne olacak verecek
Yaprakderin22 nazli006 bizde sadece boy kılo bakıp gayet iyi diyip gönderdiler demir vs hiç bakılmadı
Yaprakderin22 Mercosey 9. Ayda boy kilo vs gayet iyi önde bile dedi kan tahlili ise 12. Ayda dedi yani bende hemşireyim genelde 9. Ayda öneriyolar söyledim de ama ben önermiyorum dedi doğum iznindeyım çalışmıyorm ama ptesi çalıştığım hastaneye götüreceğim
Yaprakderin22 Tazeanneveminigi Ebemize de bi danışayım ozaman gerçekten doktorlar hepsi ayrı bişey söylüyor güya en iyi hastaneye götürüyorum ama verdiğimiz emeğe yazık
Rumeysabas Yaprakderin22 1 yaşında kan verdik bizimde düşük çıktı Dr iğne verdi haftada 2 gün yaptırıyoruz
Ozgekaraoglu Yaprakderin22 baktim şimdi tarihe yazmadan önce 26 temmuz 2022 dogumluyuz 19 aralıkta yazmış
Ozgekaraoglu Yaprakderin22 aynen o zamanlardaydık 🙏🏻 hala agliyor hala agliyor degisen biseyimiz olmadi biraz zaman gecsin cocuk psikiyatriye gidicem beynim yandı artık aglama sesinden
Nursemoms gencmom_ merhaba benim kızımın da 120 lerde çıktı b12 si 6.ayında,doktorunuz size bişey önerdi mi ne yaptınız yükseldi mi kan değeri?
Tazeanneveminigi Nursemoms oceanin b12sini önerdi doktorumuz. Onu kullanıyoruz. 1 buçuk ay olacak. 2 hafta sonra kan tahlili vereceğiz. Orda belli olacak 🤗
Eminecak Yaprakderin22 rutin vitaminlerde yok. D vitamini ve demir var. Ama biz bir yaşında kan tahlili yaptirip degerlerine baktirmistik b12 si cok düşük çıkmıştı onun için özel vitamin alıp onu veriyoruz
Eminecak Yaprakderin22 normalde halsizlik uyku vs belirtileri ama bizde anlaşılır bi belirti yoktu bizim demirimiz de baya düşüktü et ürünü yemiyor oğlum en buyuk etken oymuş
Yaprakderin22 Eminecak Anladım insan herşeyi kafasına takıyor ya bizde bugn kan verdik bakalm ne çıkacak
Eminecak Yaprakderin22 kan verdiyseniz kafaniza takmaniza gerek yok asıl mesele kan verme kısmıydı zaten ☺️ inşallah bir şey cikmaz. Çıksa bile vitamin takviyesi kolay şey Allah daha büyük dertler vermesin cocuklarimiza geçmiş olsun ☺️