Yaprakderin22 canım bizden doktorumuz 8.ayda kan tahlili istedi. 8.ayda zorunluymuş zaten. Sağlık ocağı öyle demişti. Orda bizim b12, kan düşük çıktı. B12 hem bana hem de oğluma yazdılar. Emzirdiğim için büyük ihtimalle benim de düşük olduğunu söylediler. Ben de kullanıyorum. Bu arada b12 eksikliği gelişim geriliği yapıyormuş. Doktor mutlaka düzenli kullanın 2 ay dedi. 2.ayin sonunda tekrar kan vereceğiz ona göre bırakacağız ya da devam. Şu an 9 buçuk aylık.