esilam1 Merhaba. Kızımın doğum günü yaklaştı 2 yaş doğum günü partisi yapicam. Yanlız çalıştığım için akşam kutlanacak doğum günü aile içerisinde 10-15 kişi kadar olucaz toplamda. Hazırlıkları 1 gün önceden yapmayı düşünüyorum isten 1-2 saat erken cikicam akşam yemeği sonrası pasta kesicem. Yemek için basit pratik ne yapabilirim. Fikirlerinize ihtiyacım var.
superkahramanbiranne esilam1 A101 de satılan hazır böceklerden alın yuvarlak şekilde. Bide makarna salatası yapın. Yaş pasta da olcak yeter bence
_Goktugunannesi__ esilam1 mercimek çorbası Orman kebabı Pirinç pilavı Sarma veya herhangi bir dolma Ortaya salata havuç tarator birde börek olabilir Kaynana ve kayınpederin ize de tavuk haşlayabilirsiniz veya orman lebabaında kırmızı et olacağı için et kavurabilirsin
Minnakkk esilam1 kalabalık öenuler ıcın en uygun menu bence fırında yapılan yemekler. Ben soyle yapıyırum fcok lezzetli ve guzel oluyo. Patlıcanları ırı ırı kup kup dograrrım patates aynı sekilde kırkızı kapya bıber yesıl bıber iri dogranmıs bol sogan 8 9 tane sarımsak haslanmıs kusbası et kup kup dogranmıs domates hepsini karıstırım. 1 su bardagı su salca kekık karabiber zeytinyagı hepsini karsıtıep yemege dokerım ve fırına borcamda cok guzel olur yanına mercimek corbası pilav havuc kabak tarator salata ve sarma ohh mis gibi menü 😀 sarma yerıne ortaya borek te olur ya da Zeytinyaglı fasulye kalabalık misafir için en ideali bu bence
Fatma69 esilam1 mercimek çorbası pilav ,ana yemek,karnı yarık,izmir köfte ,küçük güveç kaplarınız varsa güveç,orman kebabı,yada islim kebabı yapabilrisiniz saydıklarıım fikir amaçlı ortayada salata ve sarma olabilir
esilam1 superkahramanbiranne yemek olarak sormuştum pasta yanına değil. Yemekten sonra pastayı kurabiye ile kesip servis yapicam. Öncesinde herkes işten geleceği için normal yemek hazırlamayı düşünüyorum. Çünkü ben bile işten aç şekilde geliyorum kisirdi makarna salatasıydi doyurmaz ki kaynanam kayinpederim filanda olucai için açken yemiyolar
Mmeelliikkeee esilam1 fırında yemeği en kolayı olur. soslu patatesli sebzeli tavuk gibi, pilav salata mercimek çorbası.. önceden sarma vs ortaya hazırlayabilirseniz olur
esilam1 Mmeelliikkeee bende fırın yemeği düşünmüştüm ama kaynanamla kayinpederim sossuz şekilde tavuğu yiyorlar yemek şeklinde olunca midemize dokunuyor diyorlar sossuz şekilde de ortaya yemek olarak koymanın anlamı yok çünkü 2 çeşit yemek yapmayı düşünmüyorum öyle bir zamanım yok
Mmeelliikkeee esilam1 karnıyarık yapsan sayıya göre içini de doldur dolaba koy tepsiyle gelince sos dök fırına at .. yada tavuk yerine sebze patates kuşbaşı etlede yapılıyor domates sos falan döküyorlar. Yani 15 kişilik menüde iki kişiye göre seçmek biraz zor yani seni zorlar zaman olsa sorun yok.
bircanmom esilam1 sossuz yapacaksan biz patlıcanları ortadan kesip 2 veya 3 e bölüyoruz üzerine fırçayla ya sürüyoruz tuzluyorum. Kanatları da tuzluyorum domates birer artık nasıl istersen öyle pişiriyorum. Patlıcanları falan bir tarafı pişince çevir . Biz bayılarak yiyoruz istersen önceden dene hoşuna giderse yaparsın yanına Ankara tava çorba salata yeter
esilam1 Minnakkk tesekkur ederim. Fırında et pisirmedim hiç🫣 kısa sürede pişer mi peki yada et yerine tavuğu sotelik doğrayıp yapsam olur mu. Bende menü olarak yayla corbasi- pilav-salata- patates çanağında tavuk sote ve biber dolması düşündüm. Tek tabakta yemekle pilavı servis etmiş olurum.
Minnakkk esilam1 tavuktandaa guzel okuyor bu tarif ama etle daha guzel oluyor ben eti haslayıp duudklıde oyle koyuyorum cunku dıger turlu et sert oluyor pişmiyor
esilam1 binnur64 kayinpederim ve 2 oğlu şu işi yapiyorlar dükkan var. 8 gibi kapatiyolar. Kaynanam kantin işletiyor 6 da çıkıyor. Diğer 2 eltim çalışmıyor biri hamile diğerinin de ,2 çocuğu var yani çalışanlar eve gidip yemek yiyip gelmeleri çok geç olucak ki öyle birşey de çok zor kendi evlerindense benim eve daha yakınlar. Gidin yemek yiyin sonra doğum gününe gelin dememde olmaz. Kardeşim 1 saat uzaklıkta oturuyor oda işten çıkıp gelicek evine gidip yemeğini yiyip gelmesi ona da geç olucak malesef. Herkesin bir pazar günü var pazar herkes müsait sadece kantin açık ama o zamanda kardeşim gelemiyor benim ailem İzmir’de gelmeleri zor. Kardeşimle gelmiycekse kocamın ailesine sadece doğum günü yapmam da olmaz. Zaten bugün kaynanam calisiyosun gününde yapicagina haftasonu evdesin haftasonu yap daha iyi dedi ben istemedim çünkü eltimin oğlunun da ,8nde doğum günü aynı gün neden kutluyim sevmediğim şeyler 🫣
binnur64 esilam1 herkesin çalışması ve işlerinin geç saatte bitiyo olması kötü olmuş, kendinizi yormıycak pilav üstü tavuk gibi şeyler yapabilirsiniz bence basit ve karın doyurucu
esilam1 Fatma69 tesekkur ederim sanırım en kolayı tavuklu pilav salata biber dolması çorba düşünüyorum
Ececiiim esilam1 tavuk sote patates püresi pilav salata isterseniz çorba da ekleyebilirsiniz bikaç yoğurtlu meze çeşidi olabilir
esilam1 Ececiiim patates çanağında tavuk sote yada direkt tavuklu pilav düşünüyorum artık en kolayı hangisi olursa
sadekahve_bitter esilam1 içini hazırlayın pide veya lahmacun yaptırın yanına ayran yeşillik bide zeytinyağlı dolma yeter
esilam1 sadekahve_bitter ahh annem zamanında çok yaptirirdu ama hiç öyle iç hazirlamadim ya tutturamazsam olmazsa ziyan olmasın sonra ama çok kurtarıcı olurdu olsaydi