EgemenAtam Cady 4.ay atagi yani meme reddiyse cogu zaman gecici oluyormus.3 haftadir biz de ataktayiz ama daha cok uyku gerilemesi yasiyoruz.Meme reddi kisa sureligine olur gibi oldu ama ben ayakta hafif ziplayarak atlattim,bi arkadasim yatarak emzirerek vs
Cady EgemenAtam benim kızımın çok uykusu olduğu halde ağlama krizleri geçiriyor asla uyuyamiyor dalamiyor uykuya
EgemenAtam Cady Farkli sekillerde uyutmayi denediniz mi?Yani benim oglan normalde emerek uyur geceleri ama oglenleri asla emerek uyumuyor bu atak zamani.Mecbur arabasinda uyutuyorum ya da sling bagliyorum kendime onda uyuyor
minikayaklarr Cady maalesef meme reddini bizde yaşıyorduk ben de 4 ay yatağa zannettim fakat ağzına baktığımda dişten midir bilmiyorum parmaklarıyla dilin üzerine yara yapmış ve yara artık kanama derecesine gelmiş doktoruna sorduk ama daha cevap vermedi bilmiyorum sizde böyle bir şey yaşadınız mı ağızdaki dil yaralarını nasıl geçireceğimi bilemedim