Bebeğim 3 ay 22 günlük yaklaşık 3-4 gündür gündüz uyumuyor. Gündüzleri 3 kez uyurdu 45 dk yarım saat 2 saat olurdu bu süreler ama artık uyumuyor uyumadigi gibi sürekli huzursuz ağlıyor. 2. Aydan beri ayakta emziriyorum gaz sancısı dan kendini hep geriye atıyordu. Ama artik 1 haftadir emme pozisyonuna gelince kendini yırtarcasına ağlıyor. Meme reddi mi oluyor bu? O kadar üzülüyorum ki bu durum geçici mi 4 aydan sonra düzeldi mi bebisleriniz bunu yaşayan anneler yaşadıklarınizi paylaşır mısınız?😔😔😔