Kuzeymomss EmirAsaf44 Öneriyorum tabiki,bu önermem ile ablamda aldı eniştem de yaktın beni diye söyleniyordu en son😂😂
DunyamMavi EmirAsaf44 11i bilmem 12 kullanıyorum. Efso. O benim bugüne sahip olduğum en güzel şeylerden biri. İlki araba 2. O değerini anla 😂
Deletedmom_65 EmirAsaf44 v12 kullanıyorum canım çok memnunum kesinlikle tertemiz yapıyor. Temiz evde bile ne kadar toz çıkıyor inanamazsin Çok hafif yormuyor seni kablo derdide yok . Seside çok fazla çıkmıyor. Hazne olarak küçük ondada dolunca boşaltıp tekrar devam edebilirsin .
rdnzvc Dün aldım v12. Aşırı arada kaldım v15gen5 ve v12 arasında gidip denedim mağazada. Süpürdüm ve inanılmaz fakediyor. Belki o an tam kavrayamıyordu ama yaklaşık 5 dakika sonra anlıyorsun çok çok fark var. Bu hafif ergonomik doğru karar vermişim
LadyGugu EmirAsaf44 Yani 3 kedili evde, bazen günde 2 kez ev süpürüyoruz 1.5-2 günde bir hazne boşaltıyoruz ama V8’in haznesi bir tık daha büyük olmasına rağmen onu da 2.5-3 günde bir dolduruyorduk. Benim için hafif olması önemliydi.
SevgiOzd EmirAsaf44 V12 kullanıyorum hafif ve çekiş gücü çok iyi tek geçişte alıyor tozları ikinciye gerek kalmıyor halılarım yeni sayılır onlardan çok toz hav topluyor o yüzden de haznesi çabuk doluyor ama boşaltması çok pratik hemen boşaltıp devam edebiliyorsun diğer serilerini denemedim bilmiyorum ama v12 baya iyi 👍🏻
inan-472 EmirAsaf44 yok ya ne alaka uydurmuşlar dysonun garantisi var anında değişiyorlar ki video cekmişler dyson bin kere yere fırlatıyor ürünü kırılmıyor yoksa elin cok agrır diğer modellerde