nino33 prenses3565_ her yolu denedik ama en önemlisi zaman zaman geçtikçe düzeliyor tabi bu sürede doktir B12 miz düşük dedi ondan geçmiyor olabilir demişti ilaç kullandık ve çok şükür geçti emzirme k çok önemli bol bol besleyin
nino33 prenses3565_ğ Mama vermedim kilo alımı iyi olduğu için emmek istediği sürece emzirdim saat tutmadim ama gece 2 saatte bir emzirmeye çalıştım
Sevnurr nino33 ilk oğlumda 3. Aya doğru düzeldi şimdikinde ise 2. Aya doğru geçti bi anda boş bol emzirmeye çalış . İlk oğlumun 19ları falan görmüştük o yüzden çok uzadı