nino33 Uzamış sarılık diye diye 1 ay boyunca bir şey olmaz evinize gidin geçer dediler. Ama içim hiç rahat değildi, detaylı kan testi ve idrar verdirdim zorla. İdrarında yüksek miktarda enfeksiyon çıktı hatta enfeksiyon sebebiyle kanallar genişlemiş böbreğe de enfeksiyonlu idrar sızıyormuş. Çocuğumun böbreğini çürüteceklerdi 10 gün hastanede yattık. Tedavi bitince sarılık da geçti. Uzamış sarılık normal evet ama tüm detaylı idrar ver kan sonuçları iyiyse normal. Lütfen tüm değerlerine baktırın