Seyma1912 Eslem_Somuncu ebebekte baby me yenidoğan hem cok kaliteli hemde uygun fiyatli 24lu paket alınca uyguna geliyordu hep öyle aliyorum sizde düşünebilirsiniz
Ozgesirin Oğlum doğdu doğalı uni beybinin ıslak mendil ini kullanıyorum. Hiç pişik filn yapmıyor. Bi ara mevburluktan Bi ıslak mendil aldım hemen pişik yaptı. Uniden vazgeçemem. Trenyol da suan çok indirimli.
Eslem_Somuncu Ozgesirin kremli olanini siparis ettim 4lusu 18 liraydi denemek amaçli memnun kalirsam stogunu yaparim. Sizinki kremlisi mi
Deletedmom_297 Eslem_Somuncu ben sokunnnn yenidoğanınıııı unu baby yeni doganınnn Prima hassas ciltleriii kullanıyorum suan elimdekiiii unu baby yenidoğan
B_u_r_c_u_3761 Eslem_Somuncu şahane cumanın başladığı ilk gün canım ama bi 12 li paket alayım diye tekrar girdim bitmiş bir dahada yüklenmedi ayrıca a101 sitesindede bezler çok uygundu özellikle prima hepsini stokladım kargodalar ama henüz gelmediler
ASLIHAN0709 Eslem_Somuncu alıştım artık cnm ama çok çok asırı yaparsa eğer o zamn yıne su bazlı pamuk yüzeyli mendille siliyorum