Kadincagizi lincleyip durmussunuz, önce bir ne yazildigini iyi okuyun. Kadın basması gerekiyor dememis, örneğin sevmek için koltuk altlarından tutup ayaklari gobegimize falan geldiği zaman ayaklarını basar pozisyonda tutması gerekir demiş.
Konu sahibine gelirsek benim kızım da 3 aylık, hatta bir yarım saat önce aynı şekilde yatarken koltuk altlarından tuttum ve havaya kaldırdım. Birkaç saniye öyle yapti, zaten zorlamamak için ben de daha fazla tutmadım. Her bebeğin gelişimi farklı eğer çok aklınıza takiliyorsa doktora sorun ama ben bir sorun olduğunu düşünmüyorum