Asumangny niye kimse ne yazdığını anlamamış, 🤦🏻♀️ sanki koşsun yürüsün desteksiz dursun demişsin gibi algılamışlar, bu bı nevi ayakları keşif etme gibi birşey, altı üstü ayakları ile kendisini ittirip tutması. benim 2,5 aylık oğlum yapıyor ama yanlış hatırlamıyorsam kızım daha geç yapmıştı çevremde 4 5 aylıkken anca basanlarda var. Her bebeğin gelişim evresi farklı o yüzden hiç dert etme kuzum.