Koceber kizim yasina girmek uzere. Dogum kilosuyla duruyodum. Gecen ay diyetisyene baslama enerjisi geldi daha yeni. İnsülin direncim olmasina ragmen 1ayda 4kilo yagdan vermisim ustune yarim kilo kas kazanmışım. Bebeginiz henuz cok küçük ama yeme duzeninizi degistirirseniz isiniz kolaylasir. Öğün atlamayin, bol salata yesillik yiyin, abur cubur yemeyin, aksam 8den sonra bisiler yemeyin, imkaniniz varsa bebeyle gunluk yuruyuse cikin kendiniz cok zorlamicak sekilde. İsterseniz bulundugunuz sehirdeki devlet yada üniversite hastanesine dahiliyeye gidip tam kan sayimi yaptirip diyetisyene yinlendirmesini isteyebilirsiniz.