Seldasyr evet öğretmen cidden çok önemli. Geçen yıl ikinci dönem gönderemedim kızımı. Öğretmeni değişti. Ayakları poposuna vura vura okula giden kızım nolur beni götürmeye diye yalvarmaya başlamıştı. Meğer yeni gelen öğretmen ayakta durma cezası veriyormuş :) 4 yaşında daha :) cadısın sen diyormuş :)
Çocuğum bir gece sabaha kadar ağlayınca sora sora çözdüm olayı. Ortalığı ayağa kaldırdım öğretmeni apar topar yolladılar okuldan. Meğer bütün çocuklara yapıyormuş