@Hnm-123 bende geçen sene e devletten başvuru yaptım kabul edildiğini seçim kağıtları gelince öğrendik 😆😆 aradan bı kaç ay geçtikten sonra yani neyse parasını yatırdım kimliğin nüfus müdürlüğüne gidip başvuru yaptım sonra geldi ehliyet içinde 2 ay sonra ödemesini yapıp başvurdum ertesi gün geldi 13 Ağustosa kadar ehliyeti değiştirmem gerekiyordu sağlık raporu o zaman bitiyormuş bide o evraklarla uğraşmamak için benim ismimi erkek ismi koymuş babam ama ben küçüklüğümden beri sonuna nur ekleyip söyleyenler oldu bende alıştım sosyal medyada falanda nur ekleyip hesap açmıştım 🤣 şimdi resmiyete döküldü tam oldu 👏