İsmi kafana göre değiştiremiyorsun diye biliyorum okuduğum böyleydi yani isimde abest bir durum varsa değiştirebiliyorsun örneğin Adın Kemal ise Ahmet yapamazsın. Ama Memet ise Mehmet olarak düzeltebilirsin,ya da Fatoş ise Fatma ile değişebilir dava ile umarım anlatabilmişimdir.