Kızlar 7 aylık 9 kilo bir kızım var. Üst sınıra çok yakın doktor fazlası var ama çokta dert değil dedi ama eşimin ailesi kilolu acaba ilerde sıkıntı olurmu diye korkuyorum. Ek gıda verrken mesela pirinç unu yada karbonhidratı düşük mü tutsam, sebze meyve ve protein yüksekmi olsa, mamayla besleniyor ki mamalar da şişiriyor zaten. Ne yapsam ne önerirsiniz