Enlsr Prensimm 1 aylıkken doktor kontrolüne gitmiştik kalbini felan dinlerken üfürüm duyuyorum deyip bizi kardolojiye yönlendirdi orda çıktı
Enlsr Prensimm hiç korkma bebeğim kilo aldıkça kapanır dedi ben ilk duyduğumda çok ağladım bide benm eşimin tarafında ırsi kalp bide gittiğimizde kapanmış sadece bi tane kalmış onuda 6 ay sonra tekrar gidicez 🥰
Havvaana gzmm4738485 bebeğim doğduğunda 7-8 tane delik var ama onlar önemli değil kendiliğinden kapanıyor dediler ara sıra kontrollere gittik vs şu an 9 aylık ve kapanmışlar