darzuinci fazla oturmasının ne zararı olurki bebeğiniz istediği kadar oturur yorulursa atar kendi benim bebeğimde 9 aylık şahsen öyle yapıyo istemediği zaman atıyo kendini yatıyo 😀 ayrıca yeni emeklemeye başladı millet dediğiniz gibi çenesi durmuyo geç bile kaldı dediler bizim içinde ama her bebeğim gelişimi kendine özel ve her bebek emeklicek diye bir şey yok çünkü emeklemek bir gelişim göstergesi değil millete bakmayın