darzuinci ben de bekleyim bakalım burda 🤭 bu arada ilk defa duydum dediğinizi 😅9 buçuk aylık bir kızım var. Bizde de emekleme yok. Ben de daha çok oturturum süresini bilmem ama doğduğundan itibaren hep ona göre hareket ettim. Oturmak istiyorsa oturttum. Mızmızlanınca, elinden tuttuğumda kendisini ayağa kaldırmaya çalışınca yürüttüm. Bazen koltuğa dayıyorum biraz ayak üstü duruyor kendisi. Sıralama falan yok.. aslında zamanı gelince herşeyi bir anda yapıyorlar ve her bebek farklı olduğu için kafaya çok takmıyorum. Antrem uzun ve evde yürüyüşler yapıyoruz.. yüzsüstünden nefret ediyor emekler mi onu bilemiyorum 🤷🏻♀️ basması falan çok düzgün aslında sadece teşvik ediyorum. Yürümek istemediğinde ya da oturmak istemediğinde zorlamıyorum tabiki 😇 ha bir de doktora emekleme hakkında soru sorduğumda ayak kemiklerine baktı. Kendisini yürümeye hazırlıyor ama acele etmeyin her bebek kendine özgü gelişim gösterir dedi bekliyoruz bakalım 🥰