baloglusss ben doğduğunda sleepy kullanıyordum kızımı küvezde bana verdiklerinde pişiği vardı. geçmeyince Molfix aldım. pamuk kullanma derken 2 ayda anca geçti şükür. yeni bezleri görünce bende beğenmedim. goon aldım almaz olaydım yine pişik oldu. molfixe geri döndüm geçti. o yüzden ben korkuyorum mecburen Molfix. 6 aylık bebeğim belki 2 ayda 1 taşardı. ama şimdi ayda 4 5 lere çıktı gerçekten🙄