Günaydın anneler🩷 oğlum iki yaşında iki senedir aynı bezi kullanıyoruz ama sanırım paket yenilenmiş içeriği değişmiş çiş göstergesi kalkmış ve bezi inceltmişler hiç sevmedim yeni paketi… toplanıp şikayetvar a yazsak mı ya eski molfix ne güzeldi 🥲 Bebeğim doğacak 1,5 ay sonra ona molfix almayayım bari çişi de sızdırıyor :(