Mirrannnmardin Karı koca öğretmeniz. Yaz tatilinin başladığı gün evi kitler gideriz. Okullar açılana kadar da dönmeyiz. Hiç bunun için gerilmedim. Ben anormalim galiba.😅 Gece de dönsem önce nevresimleri değiştirir yerleri hızlıca sileriz. Sonra camlar, sineklikler, perdeler, balkonlar… Yavaş yavaş yapılır. Mutfağı kullandıkça temizlerim. Komple dökmem. Çok zor oluyor. Zaten halıları toplamış oluyorum. Havalar soğuyana kadar sermiyorum. Koltuklarımın üzeri çarşafla örtülmüş olur. Sadece süpürürüm. Sabahtan akşama kadar tatil çamaşırları ve evdeki diğer yıkanacak şeyleri asıp toplamak dağınıklığa sebep oluyor. Olsun. Hiç umrumda değil.🥲 Kolay gelsin.