DunyamMavi ben çok fazla ingilizce konuşamayan ingilizce öğretmeni gördüm bu ülkede ne yazık ki 🙈sırf bu yüzden bile bravo size, öğrencileriniz çok şanslı, nerden mezunsunuz? Benim ingilizcem, kelime daarcığım fena değildir, devamlı ingilizce okuma yapıyorum ama akıcı konuşamıyorum, biriyle ingilizce sohbet ederken hep basit cümleler kuruyorum, sanki o komleks cümle yapıları beynimde tanımlı değil bildiğim halde tıkanıyorum. Bazen kızımla ben de konuşuyorum ama devamlılık sağlayamıyorum ne yazık ki. Beni de geliştiriyor aslında devamlı ingilizce konuşmaya çalışmak. Bana konuşmamı biraz daha akıcı hale getirebilmem için tavsiyeleriniz olur mu acaba?