eymenin_annesi34 evet goturur oglum da cok sever hatta. Guvendiginiz kisilerse cocuk icin de cok egitici oluyor ne kadar farkli kisiyle vakit gecirirse beyin ve dil gelisimine de o kadar faydali. Hatta rutin bile olusturulabilir. Oglum 1 yasindan beri dayisiyla aksamustu parka gidiyor memlekete gidince hergun dayinin isten cikmasini bekliyor hevesle. Dedesiyle ayri bir rutini var. Anneannesiyle ayri yere. Eniste ve halasiyla oyun parklarina. Herkesin goturdugu yer ayri o yuzden hepsinde farkli heyecan oluyor dayi gelince hemen motorun anahtarini aliyor hadi diye fln halalarla uzaga gittiginden sulugunu istiyor vs cok cok mutlu oluyor 🥰