Esmaoren61 Birebir aynı sorunlarımız vardı bizimdi. 4 aya girer girmez başladık sebepsiz ve uzun ağlamalar gündüz uykuları 15 dakika meme istemiyo…. yani çıldıracak duruma geliyo insan ama şükür ki geçiyor hiç biri kalıcı değil biraz daha sabredin varsa yakınınız destek alın bir kaç saat bile olsa. Allah yardımcınız olsun