Dördüncü aya bir girisimiz oldu çıkışımız ne zaman olacak sabırla bekliyorum.Sanki bu aya girdik bebeğimi aldılar başka bir bebek verdiler.Sizin bebislerde bu süreç ne kadar sürdü dördüncü ay bitecek bizde, bebeğimin gündüz uykuları çok kötü,meme reddini zirvede yaşıyoruz ,o ağlıyor onunla beraber bende ağlıyorum artık.O kadar çok yoruldum ki ne olur biriniz geçecek desin 🥲